اشعار عاشقانه4(13)
اگه اولش به فكر آخرش نباشي، آخرش به فكر اولش مي افتي. 2.لذتي كه در فراق هست، در وصال نيست! چون در فراق شوق وصال هست و در وصال بيم فراق! 3.آغاز كسي باش كه پايان تو باشد
+ نوشته شده در یکشنبه سی و یکم اردیبهشت ۱۳۸۵ ساعت 10:11 توسط میلاد
|