اشعار عاشقانه4(15)

ندانسته عاشق شدم،دانسته گريه کردم ودانسته درون خود شکستم. نگاهم سراسر اشتياق بود، نگاهم حاکي از تپيدن قلبم بود، نگاهم لبا لب،نياز بود، نگاهم شِکوه از تنهايي بود، نگاهش........... نگاهش خنده بود، نگاهش شيطنت بود، نگاهش بي مهري بود، نگاهش شکستن قلبم بود، نگاهش ردِ نگاهم بود

اشعار عاشقانه4(14)

انسان محکوم به زیستن ...گل محکوم به پرپر شدن... شمع محکوم به گریستن داعم... سکوت محکوم به تنهایی و قلب با تمام صفا و صداقت محکوم به شکسته شدن

اشعار عاشقانه4(13)

اگه اولش به فكر آخرش نباشي، آخرش به فكر اولش مي افتي. 2.لذتي كه در فراق هست، در وصال نيست! چون در فراق شوق وصال هست و در وصال بيم فراق! 3.آغاز كسي باش كه پايان تو باشد

اشعار عاشقانه4(12)

ديگه از دست تو و ترانه هات خسته شدم ديگه از شنيدن رنگ صدات خسته شدم چه جوري بگم هنوز خيلي دوست دارم ولي انگار از بيشتر از اين بودن باهات خسته شدم مني كه عمرم و زندگيم تو چشماي تو بود باورت نمي شه كه از رنگ چشات خسته شدم انقدر نگام كردي كه ديگه زد به سرم از اون آتيش خوابيده تو نگات خسته شدم تو به من مي گي بي انصافم و حق داري بگي با كدوم بهونه بنويسم برات خسته شدم

اشعار عاشقانه4(11)

نام : دیوانه ی عاشق شهرت : معشوق پرست نام پدر : تاریخ نام مادر : فرشته ی غم سن : به اندازه روزای گمشده عشق متولد : اسفند ماه فراموش شد گان شهر : شهر غم شغل : شرکت نا امیدان زندگی مقصود : نا معلوم جرم : به دنیا آمدن محکومیت : زندگی عاشقانه کردن مجازات : یک عمر به امید عشق پاک آدرس : خیا بان بد بختی چهار راه تنهایی کوی غربت پلاک عشق

اشعار عاشقانه4(10)

سلام عزيز مهربون اجازه هست بشم فدات...؟ اجازه هست تو شعر من اثر بذاره خندهات...؟ شب كه مياد يواش يواش با چشمك ستاره هاش اجازه هست از آسمون ستاره كش برم برات..؟ اجازه هست بياي پيشم يه كم بگم دوست دارم؟ تو هم بگي دوسم داري بارون بشم دل ببارم بريم تو باغ اطلسي بي رنج و درد بي كسي بهت بگم اجازه هست گل روي موهات بذارم اجازه هست خيال كنم تا آخرش مال مني..؟ خيال كنم دل منو با رفتنت نمي شكني اجازه هست خيال كنم بازم مياي مي بينمت؟

اشعارعاشقانه4(09)

عشق
 
عشق است ز ما و من رمیدن    در سایه دوست آرمیدن
خود را ز میانه بر گرفتن    او را به میان جان کشیدن
اندیشه خویش محو کردن    دفترچه عقل را دریدن
دست از همه غیر حق بشستن    پای از در این و آن کشیدن
جز قصه عاشقی نخواندن    جز جلوه او به جان ندیدن
جز صحبتش آرزو نکردن    جز گفته دوست ناشنیدن
از بام کسی گذر نکردن     دایم به هوای او پریدن
دنبال کسی دگر نگشتن    پیوسته به سوی او دویدن
جان و دل نوربخش دادن     حق را به ازای آن خریدن
 
از دکتر جواد نوربخش
 

اشعارعاشقانه4(08)

I love God. I have no time to hate the Devil.
 
.من خدا را دوست دارم. فرصتی برای نفرت داشتن از شیطان ندارم
 
The spirit came from God and will return to Him.
 
.روح از خدا آمده و به او باز می گردد

اشعار عاشقانه4(07)

 تنهايي را دوست دارم زيرا بي وفا نيست تنهايي را دوست دارم زيرا عشق دروغي در آن نيست تنهايي را دوست دام زيرا تجربه کردم تنهايي را دوست دارم زيرا خداوند هم تنهاست تنهايي را دوست دارم زيرا ....او مرا تنها گذاشت در کلبه تنهايي هايم در انتظار خواهم گريست و انتظار کشيدن

اشعار عاشقانه4(06)

اگر محبت بودم اهنگ دوست داشتن را برايت زمزمه ميکردم. اگر شمع بودم روشن شبهاي تارت ميشدم. اگر باران بودم انقدر مي باريدم تا غبار غمهايت را از روي چهره مهربانت بردارم. حالا که نه محبت نه شمع و نه باران هستم فقط ميتوانم بگويم که همواره به يادت هستم و هميشه دوستت دارم

اشعار عاشقانه4(05)

وقتي مي خواستم زندگي کنم راهم را بستند. وقتي مي خواستم به راستي سخن بگويم گفتند دروغ است. وقتي مي خواستم از عشق سخن بگويم گفتند گناه است. وقتي مي خواستم گريه کنم گفتند ديوانه است. حال که هيچ نمي گويم مي گويند عاشق است

اشعار عاشقانه4(03)

تو اين زمونه ..سيستيم گرونه...همه مي خوان کانکت بشن اما چگونه..رفته محبت ..هک شده عادت ..کجا بي اف ،کجا جي اف ،کجا يه همدم؟؟ گلي تو دنيا لوگين نميشه ، دنيا رو سرچش بکني پيدا نمي شه

اشعار عاشقانه4(02)

 چقدر سخته وقتي تو زندان عاشقي گرفتار شدي و ازت پرسيدن جرمت چيه؟؟؟ بگي : عشق ... چقدر سخته وقتي كه كادو تولدت كه هميشه كلي واست عزيزه بي وفايي باشه ... چقدر سخته وقتي كسي كه دلت رو اسير كرده جواب نگاه عاشقانه تو رو نده ... چقدر سخته وقتي عاشق كسي باشي كه از عشق چيزي نمي دونه ... ولي سخت تر از همه اينه كه تو جاده هاي عاشقي به تابلوي عبور ممنوع بخوري به همون تابلويي كه هزاران قلب عاشق رو پشت خودش نگه داشته ... عشق ممنوع!!!

اشعارعاشقانه4(01)

هيچ وقت از دوست داشتن انصراف نده... حتي اگر كسي بهت دروغ گفت بازم بهش فرصت بده... عشق را تجربه كن حتي اگر توش شكست بخوري... اينو بدون كه اگر كسي وارد زندگيت شد و گذاشت ورفت علاوه بر اينكه يه خاطره به جا ميزاره ميتونه يه تجربه هم به جا بزاره...

اشعار عاشقانه3(30)

 بهتر است غرورتان را به خاطر کسي که دوستش داريد از دست بدهيد تا اين که او را به خاطر غرورتان از دست بدهيد

اشعار عاشقانه3(29)

دوست داشتن کساني که دوستمان مي‌دارند کار بزرگي نيست، مهم آن است آنهايي را که ما را دوست ندارند، دوست بداريم. حضرت عيسي مسيح

اشعار عاشقانه3(28)

هيچ وقت دل به كسي نبند...چون اين دنيا اينقدر كوچيكه كه توش 2 تا دل كنار هم جا نمي شن...!!ولي اگه دل بستي,هيچ وقت ازش جدا نشو ...!چون اين دنيا اينقدر بزرگه كه ديگه پيداش نمي كني...!!!!

اشعار عاشقانه3(27)

اسپانياييها ميگن : "عشق ساكت است اما اگر حرف بزند از هر صدايي بلندتر است ايتاليايي هاميگن:"عشق يعني ترس از دست دادن تو

اشعار عاشقانه3(26)

«اگه يه روز شاد بودي اروم بخند تا غم بيدار نشه؛و اگه يه روز غم گين شدي اروم گريه كن تا شادي نا اميد نشه.» چارلي چاپلين

اشعار عاشقانه3(25)

): از استاد ورزش پرسيدند عشق چيست؟ گفت :عشق تنها توپي هست كه هرگز اوت نمي شود. از استاد زبان فارسي پرسيدند عشق چيست؟ گفت :عشق تنها كلمه اي هست كه ماضي و مضارع ندارد. از استاد زيست پرسيدند عشق چيست؟ گفت :عشق تنها ميكروبي هست كه از راه چشم وارد مي شود.

اشعار عاشقانه3(24)

HydroForum® GroupHydroForum® Group

اشعار عاشقانه3(23)

Where love is, God is also.
 
.هر کجا محبت باشد، خدا هم هست
 
God is in your heart, yet you search for Him in the wilderness.
 
.خدا در قلب توست و تو در بیابان ها به دنبالش می گردی

اشعار عاشقانه3(22)

کاش مي شد هيچ کسي تنها نبود کاش مي شد ديدنت رويا نبود گفته بودي با تو مي مانم ولي رفتي و گفتي که اينجا جا نبود سالهاي سال تنها مانده ايم شايد اين رفتن سزاي ما نبود من دعا کردم براي بازگشت دستهاي تو ولي بالا نبود بازهم گفتي که فردا مي رسي کاش روز ديدنت فردا نبود

اشعار عاشقانه3(21)

يک عشق:غوغاي درون است و تمناي وصال،يک لحظه عروج است ورسيدن به کمال،يک عشق سکوت است و سخن گفتن چشم، يک عشق خيال است و خيال است وخيال...

اشعار عاشقانه3(20)

یک عکس دیگه

 

اشعار عاشقانه3 (19)

این هم  یک عکس زیبا

به مناسبت..........

نمی گم

اشعار عاشقانه3 (18)

خوب خوب نازنین من نام تو مرا همیشه مست میکند بهتر از شراب بهتر از تمام شعر های ناب نام تو اگر چه بهترین سرود زندگیست من تو را ، به خلوت خدایی خیال خود " بهترین بهترین من " خطاب میکنم

اشعار عاشقانه3 (17)

گر بیایی می میرم از شوق گر نیایی می میرم از غم من که می بایست بمیرم چه بیایی ، چه نیایی

اشعار عاشقانه3 (16)

هیچ کس لیاقت اشک های تو را ندارد و کسی که چنین ارزشی دارد ، باعث ریختن اشک تو نمیشود

اشعار عاشقانه3 (15)

وقتي ميشي نياز من اگر نباسي پيش من اشكاي چشمامو بيين كه ميريزه به پاي تو بازم كه بيقرارمو دلواپس نگاه تو تموم هستي مني بمون هميشه پيش من اگر شدم عاشق تو نذار كه بي تاب بمونم لالاييه شبام توي نزار كه بي خواب بمونم دارم برات شعر ميخوانم شايد به يادم بموني فقط يه چيز ازت ميخوام هميشه عاشق بموني دوست دارم خيلي كمه ولي جز اين نبود چيزي واژه ها رو ولش

اشعار عاشقانه3 (14)

به يادت اشک مي ريزم تو اما برنمي گردي ندونستي که مي خوامت ندونستي و بد کردي وصيت مي کنم وقتي که مردم مرا در جمع عاشقان خاکم سپاريد به جاي سنگ بر روي مزارم درخت ليلي و مجنون بکارند دل درد آشنا را در تو ديدم تو مي داني خدا را در تو ديدم نمی دانم که بي تو کيستم من اگر روزي نباشي نيستم تو در چشم مني هر جا که هستي تو را هر جا که هستي مي پرستم

اشعار عاشقانه3 (13)

چه بي صدا قدم بر روي تکه هاي قلب من گذاشته اي آرام برگرد من نمي خواهم اين تکه تکه ها پاهاي تو را زخمي کند تا قلب تو به درد آيد که من خود زخمي اين تکه ها هستم و هرگز اين درد را براي تو نمي خواهم هرگز

اشعار عاشقانه3 (12)

بر ماسه ها نوشتم درياي هستي من از عشق توست سرشار اين را به ياد بسپار بر ماسه ها نوشتي اين ارزوي پاكي است اما به باد بسپار خيزاب تيز بالي ناز و نياز ما را مي برد پاك مي كردبر باد رفتني را مي برد و خاك مي كرد .....تنهاي تنها