اشعار عاشقانه4(07)
تنهايي را دوست دارم زيرا بي وفا نيست تنهايي را دوست دارم زيرا عشق دروغي در آن نيست تنهايي را دوست دام زيرا تجربه کردم تنهايي را دوست دارم زيرا خداوند هم تنهاست تنهايي را دوست دارم زيرا ....او مرا تنها گذاشت در کلبه تنهايي هايم در انتظار خواهم گريست و انتظار کشيدن
+ نوشته شده در جمعه بیست و نهم اردیبهشت ۱۳۸۵ ساعت 16:42 توسط میلاد
|